Powered By Blogger

czwartek, 3 stycznia 2013

Kilka słów o sobie

Cześć nazywam się Marcin mam 24 lata, prowadzę bloga w języku angielskim ,a także postaram się napisać coś dla naszych rodaków w języku polskim. Mój blog jest o tematyce sportowej głównie to piłka nożna lecz będę starał się pisać o rożnych dyscyplinach sportowych, przybliżać , wgłębiać o raz poznawać to z innej strony niż widzą to zwykli ludzie. Dlaczego akurat wybrałem ten temat ? odpowiedź jest bardzo prosta, kocham sport i wszystko co jest z nim związane od A do Z, interesuję się sportem od dziecka ,jako mały chłopak starałem się aktywnie spędzać czas i urozmaicać swoje upodobania w rożnych dziedzinach aktywnego spędzania wolnego czasu.Wychowywałem się w latach 90 tych, byłem dzieckiem wiedzącym czego chce, często brałem udział w przeróżnych zawodach, turniejach organizowanych głównie przez szkoły do których uczęszczałem od szkoły podstawowej do technikum .W tamtych latach moim zdaniem i na własnym przykładzie mogę powiedzieć śmiało że mentalność ludzi była inna niż w dzisiejszych czasach, oczywiście jest to moje zdanie każdy może polemizować na ten temat fakt, w dzisiejszych czasach młodzież woli spędzać czas przed komputerem, internetem itp. niż brać aktywny udział fizyczny, wiadomo że nie wszyscy ale jednak statystyki są ubogie w tej dziedzinie. Jeżeli chodzi o mnie  brałem udział w różnych zawodach sportowych np. tenis stołowy, lekkoatletyka, rugby, siatkówka, koszykówka o raz piłka nożna, mogę się poszczycić kilkoma osiągnięciami w tych dziedzinach, ale zamieszczę to w następnych postach  fotografie czy artykuły. Moją ulubioną dziedziną sportu była od zawsze piłka nożna, od 13 roku życia trenuję i gram w miejscowym klubie Sparta Wożuczyn jest to moja pasja, którą szanuję , obecnie klub jest w A klasie, i jest bliski powrotu do klasy O , każdy zapyta a co się stało ? otóż klub został zdegradowany do B klasy z przyczyn nieczysto sportowych, wiadomo żyjemy w takich czasach że kryzys jest co raz większy i drużyny z mniejszych miejscowości, miasteczek bardzo to odczuwają i cierpią na tym bardzo.... Nie chce wszystkiego pisać w jednym poście zrobię to w kilku wydaniach bo mam bardzo wiele jeszcze do powiedzenia, więc do usłyszenia !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz